Square Enix rozpoczęło promocję FFXII w Japonii

Premiera odrestaurowanej odsłony dwunastego Finala o podtytule The Zodiac Age już za niespełna dwa tygodnie. W Japonii ruszyła właśnie szeroko zakrojona reklama produkcji, obejmująca tokijskie linie metra oraz stylizowaną kawiarnię.

Mieszkańcy stolicy Japonii, którzy od 1 do 15 lipca skorzystają z linii Ginza lub Marunouchi, mogą natknąć się na FINAL FANTASY XII THE ZODIAC TRAIN. Kolejka jest „przyozdobiona” w reklamy z nadchodzącej produkcji, z widocznymi wizerunkami głównych bohaterów oraz cytatami pochodzącymi wprost z gry. Dodatkowo przez okna podziwiać można widoki na Ivalice (świat z FFXII oraz FF Tactics). Zostały one przygotowane tak, by nad głowami siedzących pasażerów ukazywał się status bar, znany z interfejsu gry ?

Square Enix Cafe, mieszczące się w geekowskiej dzielnicy Akihabara, do 28 lipca również będzie promować nadchodzący tytuł. Poza wystrojem, nawiązującym w całości do The Zodiac Age, oferowane będzie menu w edycji limitowanej. Na gości czekać będzie m.in. sałatka Ashe udekorowana tiarą, rolka sushi Balthier z wizerunkiem jego broni Altair, czy deser Fran przyozdobiony w królicze uszy i strzałę. Całe przygotowane na tę okazję menu można obejrzeć na oficjalnej stronie Square Enix Cafe. Dodatkowo na gości czekają podstawki, przypinki i pocztówki z motywami FFXII.

Europejska premiera Final Fantasy XII: The Zodiac Age odbędzie się już 11 lipca. Japończycy otrzymają produkcję dwa dni później. Gra dostępna będzie wyłącznie na konsolę PlayStation 4. Pierwotne wydanie z 2006 r. na PlayStation 2 otrzymało maksymalną ocenę 40/40 wg Famitsu, może też pochwalić się bardzo wysoką średnią 92 punktów w serwisie Metacritic.

Zobacz także: KLIMATYCZNE WESELE W STYLU 16-BITOWYCH JRPG

KARTA KREDYTOWA Z MOTYWEM FINAL FANTASY XIV

Źródło: dengekionline.com, jp.square-enix.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *